2017. nov 24.

F1: Vége a logónak

írta: Varga Trisztán
F1: Vége a logónak

2016 vége óta mióta a Liberty Media átvette az F1 irányítását Bernie Ecclestontetól rengeteg új dolog került bevezetésre. Mind a Paddockban mind azon kívül. Vannak pozitívak és kevésbé. Számomra az eddigi tevékenységeik abszolút pozitívan csapódtak le. Az  F1 hivatalos YouTube csatornáján például rengeteg a tartalom. Összeállítások,visszatekintők stb. Sőt az egész F1, mintha lazult volna egy kicsit, jó irányba és ez a frissítés kellet is a lassan 70 éves sorozatnak. Amit viszont nem értek, hogy ami jó azt miért kell átalakítani gondolok itt a szerintem borzalmas új logó variánsokra.

new-f1-logos.jpgNem valami kreatív 

Bevallom amikor először hallottam, hogy új logója lehet az F1-nek nem tulajdonítottam neki túl nagy jelentőséget. Azonban, ahogy közeledik a szezonzáró egyre valószínűbb, hogy búcsút inthetünk a régi szerintem még mindig szuper logónak. Igaz nem mai darab a 2000-es évek eleje óta használják de akkor is mi volt a baj vele? Könyörgöm ez egy logó aminek az értelme, hogy akkor is felismerjük ha nincs alatta a felirat. A régi pont ilyen volt. Minden esetre bármi is lesz szerencsétlen ,,ósdi" embléma sorosa én sajnálni fogom. Mi lesz a következő szezonban jön a glória (hallo) most meg ez. Mindegy is. Mindenesetre engem érdekel, hogy ki mit gondol az új logókról, ha téged is akkor szavazz!

 

Szólj hozzá